Нещодавно у податковій службі Запорізької області розпочав роботу Консультаційний центр з питань реєстрації податкових накладних.
Що потрібно знати?
Консультаційний центр – це відкритий майданчик для комунікацій з платниками ПДВ, які мають питання щодо реєстрації податкових накладних, подання таблиці даних, «виходу» з переліку ризикових, подання документів для поновлення реєстрації накладних та інших важливих аспектів.
Як звернутися до Консультаційного центру?
Ви можете обрати найбільш зручний для себе спосіб звернення:
1. Телефоном.
Фахівці центру проконсультують вас за номерами:
(061)213-50-16 – щодо відповідності/невідповідності платника критеріям ризиковості;
(061)219-05-54 – щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування та врахування/неврахування таблиць даних.
2. Особисто, відвідавши Консультаційний центр за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний 166, каб.102.
Зверніть увагу, для того, щоб зустріч була більш продуктивною, можна заздалегідь зателефонувати і повідомити, з якого питання потрібна консультація. І не забудьте взяти з собою документи, що посвідчують особу або довіреність на представництво інтересів юридичної особи.
Також наголошуємо, що Консультаційний центр приймає відвідувачів з дотриманням безпекових вимог згідно графіку роботи Головного управління ДПС у Запорізькій області.
3. Електронною поштою.
Надішліть звернення на електронну скриньку: zp.official@tax.gov.ua. З позначкою «Консультаційний центр з питань реєстрації податкових накладних».
Отже, якщо маєте запитання, не зволікайте. Наші фахівці чекають на вас із відповідями.