Найчастіше запоріжці звертаються щодо фактів ухилення від оподаткування та податкових перевірок.
За дев'ять місяців до податкової служби регіону надійшло 195 звернень громадян, переважна більшість яких надіслано поштою та в електронному вигляді.
За тематикою найбільша кількість звернень стосувалася інформування про ухилення від сплати податків – майже 24 відсотки, контрольно-перевірочної роботи – близько 23 відсотків, місцевих податків – 10 відсотків, реєстрації та обліку платників податків – 10 відсотків та інших питань податкової політики – понад десять відсотків.
Нагадуємо, громадяни можуть надіслати звернення декількома способами:
– на поштову адресу: 69107, м. Запоріжжя, проспект Соборний, 166;
– через Контакт-центр ДПС за телефоном: 0800 501 007, послідовно натиснувши на інтерактивному голосовому автовідповідачі кнопки "5" та "2";
– з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку, надіславши на електронну поштову адресу: (у вигляді сканкопії чи фотокопії письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання або підписане кваліфікованим електронним підписом);
– через інформаційно-комунікаційну систему Електронний кабінет за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua (з використанням кваліфікованого електронного підпису).
Зразок документального оформлення письмового звернення громадян до ДПС: https://tax.gov.ua/data/files/460342.doc.
Форма подання письмового звернення громадянами до ДПС, що надсилається з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення): https://tax.gov.ua/data/files/460343.doc/.
Детально про організацію роботи зі зверненнями: https://zp.tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/zvernennya-gromadyan/.