2. | Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі | З метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р №1178 (далі – Особливості), постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій», розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №233-р «Про визначення державного підприємства «Українські спеціальні системи» (далі - ЦЗО) визначено централізованою закупівельною організацією, яка проводить тендери та закупівлі за рамковими угодами товарів і послуг (крім поточного ремонту) в інтересах замовників. Відповідно до абзацу третього пункту 3 Розпорядження ЦЗО проводить тендери та закупівлі за рамковими угодами товарів згідно з додатком 4 (2) за рахунок коштів державного бюджету з 01 січня 2021 року. Відповідно до пункту 7 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Централізовані закупівельні організації, у тому числі утворені під час дії правового режиму воєнного стану в Україні, організовують і проводять в інтересах замовників процедури закупівлі відкриті торги відповідно до цих особливостей. Враховуючи зазначене та з метою дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель підготовлено та направлено Заявку на проведення закупівлі для опрацювання/коригування та подання до ЦЗО для проведення закупівлі за встановленою формою за предметом закупівлі. Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі — послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями. 1. Товар, повинен відповідати вимогам основних технічних характеристик та параметрів. 2. Загальні вимоги до предмету закупівлі: 2.1. На запропонований товар під час його транспортування, виготовлення, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля (екології), охорони праці та пожежної безпеки, передбачені законодавством України та/або міжнародним законодавством. 2.2. Запропонований товар (його компоненти і матеріали), має відповідати вимогам до основних технічних характеристик та параметрів, повинен бути новим, технічно справним, та таким, що не був у використанні. 2.3. Якість товару, що постачається, повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГСТУ, ДСТУ, ТУУ, тощо) до даного виду товару. Якщо поставлений товар виявиться невідповідної якості, або таким, що не відповідає технічним вимогам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник. 2.4. Запропонований товар повинен: мати гарантійний термін: не менше 12 місяців у відповідності з гарантійними зобов'язаннями підприємств виробників з дати настання права власності Замовником; експлуатаційну документацію (паспорт, інструкцію, рекомендації тощо), у випадку передбачення такої виробником. 2.5. Технічні характеристики, передбачені специфікацією, є мінімальними. учасники мають право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними або вищими характеристиками. 3. На запропонований товар необхідно надати Довідку в довільній формі в якій має бути зазначено назву виробника (бренд, торгівельну марку) та країну походження товару. Назва виробника та назва країни походження повинна співпадати з назвою виробника та назвою країни походження, яка зазначена в сертифікаті якості. 4. Товар має бути поставлений в упаковці, що забезпечує збереження товару за звичайних умов зберігання і транспортування. Терміни та умови його зберігання не порушені. 5. Якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів. При поставці Товару в учасника повинні бути наявні документи, передбачені законодавством України, які підтверджують відповідні якісні характеристики товару (сертифікати відповідності, паспорти якості тощо). Інші вимоги до предмету закупівлі: 1) Запропонований Товар має бути новим, таким що не був у користуванні, не відновленим, у повній комплектації, терміни та умови його зберігання не порушені та має відповідати своєму функціональному призначенню. На всі складові Товару розповсюджується гарантія виробника на строк не менше 12 місяців з дати постачання Товару; 2) Товар має постачатись в упаковці та з відповідним маркуванням виробника, яке передбачене для товарів такого виду, що забезпечує його захист від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання; 3) транспортні послуги та інші витрати (відправка документів, пакування та доставка товару, його вивантаження за адресою Замовника, тощо) будуть здійснюватися за рахунок Учасника; 4) Походження Товару повинне відповідати вимогам Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних, спеціальних, економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 № 829-р (зі змінами), Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14.05.2020 «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (cанкцій)» затверджених Указом Президента України від 14.05.2020 № 184/2020, Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (зі змінами) та Митному кодексу України від 13.03.2012 № 4495-VI (зі змінами). 5) Товар не може бути виробництва Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, а також відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі – активи), якої є Російська Федерація/ Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. 6) Учасник гарантує, що запропонований товар не є виробництва міжнародних спонсорів війни визначеними НАЗК, що викладене в посиланні https://sanctions.nazk.gov.ua./boycott/ . |
3. | Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення | Для забезпечення поточної діяльності ГУ ДПС у Запорізькій області існує виробнича потреба у придбанні протягом 2024 року багатофункціональних пристроїв для офсетного друку. Розрахунок очікуваної вартості сформовано відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами та доповненнями) шляхом моніторингу роздрібних ринкових цін у пропозиціях торгівельних мереж (додатки 1-3) на сайтах цих компаній (відповідно до п 1. Розділу ІІІ Методики). Подальші розрахунки очікуваної вартості виконано на підставі БФП HP LaserJet Enterprise M430F (3PZ55A), що повністю відповідають усім вимогам. Учасник ринку | Модель пристрою | Ціна, грн. (з ПДВ) | Компанія 1 | HP LaserJet Enterprise MFP M430f (3PZ55A) | 23310,00 | Компанія 2 | Canon i-SENSYS MF453dw (5161C007) | 19474,00 | Компанія 3 | БФП Develop ineo 4020i (ACER121) | 16719,00 | Таким чином середня цінова пропозиція становить: (23310,00+19474,00+16719,00)/3 = 19 835,00 грн. Розрахунок необхідних для закупівлі товару коштів №№ | Модель | Кількість, шт. | Орієнтовна ціна за одиницю (з ПДВ),грн. | Сума (з ПДВ), грн. | 1 | Багатофункціональний пристрій | 35 | 19835,00 | 694225,00 | Сума разом, грн. | 694225,00 | Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить 694225,00 грн. |