Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Довідка про роботу зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Запорізькій області за 2019 рік

, опубліковано 08 січня 2020 о 16:02

І. Інформаційний аналіз письмових звернень громадян

З початку діяльності ГУ ДПС у Запорізькій області за 2019 рік надійшло 445 письмових звернень громадян, з них 441 заяв (99,1%), 4 скарги (0,9%), пропозицій не надходило.

За змістом основних питань, які порушено громадянами у 2019 року, отримані звернення за наступною тематикою:

у 104 випадках, що складає 23,4% від загальної кількості звернень, – з метою інформування органів влади про ухилення від сплати податків;

у 195 випадках, що складає 43,8% від загальної кількості звернень, заявники звертались з питань загальнодержавних та місцевих податків і зборів, ЄСВ;

у 60 випадках, що складає 13,5% від загальної кількості звернень, з питань контрольно-перевірочної роботи;

у 10 випадках, що складає 2,2% від загальної кількості звернень, заявники звертались з питань митної справи.

Всього з початку діяльності ГУ ДПС у Запорізькій області протягом 2019 року розглянуто 385 звернень (86,5%) від загальної кількості звернень. Відповіді на розглянуті звернення надано без порушення термінів.

На виконанні залишається (термін не настав) 60 звернень.

До ГУ ДПС у Запорізькій області у 2019 році надійшло 4 скарги, які розглянуто та вчасно надано відповіді. За результатами розгляду скарг інформація щодо порушень законодавства посадовими особами ГУ ДПС у Запорізькій області не підтвердилась.

У 2019р. до ГУ ДПС у Запорізькій області повторних та неодноразових звернень не надходило.

З початку діяльності ГУ ДПС у Запорізькій області у 2019 році надійшло 5 колективних звернень громадян, що складає 1,1% від загальної кількості.

Кількість громадян, які колективно звернулись до ГУ ДПС у Запорізькій області, складає 252 особи.

За соціальним станом авторів звернення надійшли у 3 випадках від пенсіонерів, 2 від робітників, 14 від державних службовців, 3 від підприємців, 1 від безробітного, 10 від колишнього працівника, у 659 випадках соціальний стан авторів звернень не визначено.

За категорією авторів звернення надійшли: 1 від учасника війни, 2 від інваліда війни, 1 від інваліда 2 групи, 1 від інваліда 3 групи.

ІІ. Інформаційний аналіз проведення особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів

З початку діяльності ГУ ДПС у Запорізькій області здійснено 65 особистих прийомів громадян, з них всі заяви (100%), пропозицій та скарг не надходило.

За змістом основних питань, які порушено громадянами протягом 2019р. на особистих прийомах, отримані звернення за наступною тематикою:

у 59 випадках, що складає 90,8% від загальної кількості звернень, заявники звертались з питань загальнодержавних та місцевих податків і зборів, ЄСВ;

у 3 випадках, що складає 4,6% від загальної кількості звернень, – з питань контрольно-перевірочної роботи;

у 3 випадках, що складає 4,6% від загальної кількості звернень, – інформування щодо ухилення від сплати податків.

З початку діяльності ГУ ДПС у Запорізькій області скарги, повторні, неодноразові та колективні звернення громадян на особистому прийомі не надходили.

За соціальним станом заявників у 2019р. до ГУ ДПС у Запорізькій області на особистий прийом до керівництва звернулись: 2 пенсіонерів, 59 робітників, 3 підприємця, 1 безробітний.

Звернень щодо проведення особистого прийому від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня,” інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України не надходило.

Звернень щодо проведення особистого прийому ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту, не надходило.