І. Інформаційний аналіз письмових звернень громадян
З початку діяльності ГУ ДПС у Запорізькій області за 2019 рік надійшло 445 письмових звернень громадян, з них 441 заяв (99,1%), 4 скарги (0,9%), пропозицій не надходило.
За змістом основних питань, які порушено громадянами у 2019 року, отримані звернення за наступною тематикою:
у 104 випадках, що складає 23,4% від загальної кількості звернень, – з метою інформування органів влади про ухилення від сплати податків;
у 195 випадках, що складає 43,8% від загальної кількості звернень, заявники звертались з питань загальнодержавних та місцевих податків і зборів, ЄСВ;
у 60 випадках, що складає 13,5% від загальної кількості звернень, з питань контрольно-перевірочної роботи;
у 10 випадках, що складає 2,2% від загальної кількості звернень, заявники звертались з питань митної справи.
Всього з початку діяльності ГУ ДПС у Запорізькій області протягом 2019 року розглянуто 385 звернень (86,5%) від загальної кількості звернень. Відповіді на розглянуті звернення надано без порушення термінів.
На виконанні залишається (термін не настав) 60 звернень.
До ГУ ДПС у Запорізькій області у 2019 році надійшло 4 скарги, які розглянуто та вчасно надано відповіді. За результатами розгляду скарг інформація щодо порушень законодавства посадовими особами ГУ ДПС у Запорізькій області не підтвердилась.
У 2019р. до ГУ ДПС у Запорізькій області повторних та неодноразових звернень не надходило.
З початку діяльності ГУ ДПС у Запорізькій області у 2019 році надійшло 5 колективних звернень громадян, що складає 1,1% від загальної кількості.
Кількість громадян, які колективно звернулись до ГУ ДПС у Запорізькій області, складає 252 особи.
За соціальним станом авторів звернення надійшли у 3 випадках від пенсіонерів, 2 від робітників, 14 від державних службовців, 3 від підприємців, 1 від безробітного, 10 від колишнього працівника, у 659 випадках соціальний стан авторів звернень не визначено.
За категорією авторів звернення надійшли: 1 від учасника війни, 2 від інваліда війни, 1 від інваліда 2 групи, 1 від інваліда 3 групи.
ІІ. Інформаційний аналіз проведення особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів
З початку діяльності ГУ ДПС у Запорізькій області здійснено 65 особистих прийомів громадян, з них всі заяви (100%), пропозицій та скарг не надходило.
За змістом основних питань, які порушено громадянами протягом 2019р. на особистих прийомах, отримані звернення за наступною тематикою:
у 59 випадках, що складає 90,8% від загальної кількості звернень, заявники звертались з питань загальнодержавних та місцевих податків і зборів, ЄСВ;
у 3 випадках, що складає 4,6% від загальної кількості звернень, – з питань контрольно-перевірочної роботи;
у 3 випадках, що складає 4,6% від загальної кількості звернень, – інформування щодо ухилення від сплати податків.
З початку діяльності ГУ ДПС у Запорізькій області скарги, повторні, неодноразові та колективні звернення громадян на особистому прийомі не надходили.
За соціальним станом заявників у 2019р. до ГУ ДПС у Запорізькій області на особистий прийом до керівництва звернулись: 2 пенсіонерів, 59 робітників, 3 підприємця, 1 безробітний.
Звернень щодо проведення особистого прийому від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня,” інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України не надходило.
Звернень щодо проведення особистого прийому ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту, не надходило.