Юридична особа – платник єдиного податку, яка прийняла рішення про припинення, не подає заяву про відмову від спрощеної системи оподаткування, оскільки відповідно до норм ПКУ анулювання реєстрації платника єдиного податку юридичної особи, яка прийняла рішення про припинення, проводиться за рішенням контролюючого органу, шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку в день отриманого відповідним контролюючим органом від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення.
Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
Платники єдиного податку можуть самостійно відмовитися від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів.
Проте, реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі, зокрема, припинення юридичної особи (крім перетворення) відповідно до закону – в день отримання відповідним контролюючим органом від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення.
При цьому, у разі, зокрема, державної реєстрації припинення юридичних осіб, які є платниками єдиного податку, останнім податковим (звітним) періодом вважається період, у якому відповідним контролюючим органом отримано від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення.
Більше інформації: https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=44780