У Запоріжжі у форматі онлайн-конференції відбулося засідання міської координаційної ради з питань розвитку підприємництва. З представниками бізнесу та громадських організацій спілкувалися фахівці Запорізької міської ради, податкової служби та Національної поліції області, а також інших державних органів.
Під час засідання підприємці цікавились новаціями податкового законодавства для малого та середнього бізнесу. Податківці ознайомили платників із особливостями використання книг обліку доходів і витрат, адміністрування і сплати єдиного податку і єдиного внеску, а також нещодавніми змінами у застосуванні реєстраторів розрахункових операцій.
Було наголошено, що фахові роз'яснення стосовно практичної реалізації норм податкового законодавства, матеріали щодо останніх змін у сфері оподаткування та іншу корисну інформацію суб'єкти підприємництва можуть знайти на офіційних ресурсах податкової служби: на вебпорталі ДПС та субсайті ГУ ДПС у Запорізькій області. Крім того, на сторінці ДПС у Запорізькій області у соцмережі Facebook платники мають можливість поставити та отримати відповіді на свої запитання.
Особливу увагу було приділено дистанційним послугам, які наразі запроваджує податкова служба. Так, серед останніх проектів ДПС – розширення можливостей Електронного кабінету платника, програмні РРО, запуск сервісу InfoTAX, який реалізовано у месенджерах Telegram і Viber.
У ході обговорення підприємців запросили до тестування і використання Е-послуг, які сприяють легкій і доступній сплаті податків.
Крім того, на координаційній раді учасники заслухали звіт щодо виконання заходів з ліквідації стихійної торгівлі на території м. Запоріжжя.