Розширення функцій Електронного кабінету платника та нові діджитал-можливості додаткової взаємодії громадян і представників бізнесу з податковими органами стали головними темами внутрішніх навчань для фахівців Олександрівської податкової інспекції та відділів обслуговування платників.
Спеціалісти підрозділів отримують нові знання щодо роботи відкритої та приватної частини Е-кабінету, мобільного застосунку "Моя податкова", чат-ботів "InfoTAX" у Telegram та Viber та інших ІТ-рішень для платників податків. Ці онлайн-сервіси надають доступ до десятків послуг та дозволяють оперативно комунікувати з податковою.
Крім того, у податковій інспекції організовані тренінги для мешканців міста, під час яких податківці консультують про дистанційні механізми та роз'яснюють законодавчі норми, зокрема, про особливості оподаткування платників тимчасово окупованих і прифронтових територій, про порядок оформлення найманих працівників, розрахункових операцій тощо.