Комунікувати з податковою службою можна у різний спосіб – онлайн, телефоном або за допомогою традиційного листування поштою. Кожен обирає собі до вподоби. Однак трапляються ситуації, які через об’єктивні обставини без особистої зустрічі вирішити непросто. В цьому випадку у запорізьких платників також є, з чого обирати.
Так, нещодавно до усім звичних форматів спілкування з податківцями додався ще один - Консультаційний центр з питань реєстрації податкових накладних Головного управління ДПС у Запорізькій області. Фахівці центру щодня консультують десятки платників, які мають питання щодо реєстрації податкових накладних.
Днями відвідувачами центру стала керівниця підприємства, що займається ткацьким виробництвом та представник виробника промислового холодильного і вентиляційного устатковання. Додаткових роз’яснень в обох випадках потребував механізм подання таблиці даних.
Як зазначив в.о.заступника начальника Головного управління ДПС у Запорізькій області Іван Саранцев, оскільки прийняття податковою службою таблиці може бути підставою для автоматичної реєстрації накладних, реєстрація яких була зупинена до моменту її врахування, формування таблиці потребує прискіпливої уваги. Також, він наголосив, що у разі неприйняття таблиці платник може повторно її подати, врахувавши інформацію, яку він отримає від податкової служби.
Керівник управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Михайло Кроль детально прокоментував кейс кожного із відвідувачів центру і допоміг напрацювати алгоритм подальших дій щодо складання та подання таблиці даних.
Нагадуємо, звернутися до Консультаційного центру можна за телефонами, особисто або надіславши звернення на електронну пошту. Деталі – за посиланням: https://zp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/868326.html.