В умовах постійної напруги та викликів, з якими щодня стикається прифронтовий Запорізький регіон, питання ментального здоров'я набуває особливого значення. Аби задовольнити підвищений запит мешканців регіону на отримання психологічної допомоги у Запорізькій області реалізується Всеукраїнська програма ментального здоров'я "Ти як?" ініційована першою леді Оленою Зеленською.
Днями у рамках співпраці з податковою службою регіону Сергій Дружинін-регіональний координатор Всеукраїнської програми ментального здоров'я "Ти як?", Координаційного центру з психічного здоров'я КМУ та практичний психолог провів тренінг для спеціалістів відомства. Захід об'єднав керівництво та провідних фахівців регіонального управління і податкових інспекцій, які прагнуть не лише якісно виконувати свої професійні обов'язки, але й бути стійкими до психологічних навантажень та вміти підтримати відвідувачів.
Як зазначила в.о. начальника Головного управління ДПС у Запорізькій області Оксана Федорова, ця зустріч має стати черговим, але дуже важливим кроком на шляху до вдосконалення роботи податкової служби Запорізької області.
– Всі ви пам'ятаєте, податкова – це не тільки контролюючий орган влади, але й сервісна служба. І на даний час, враховуючи прифронтовий статус нашого регіону, сервісна складова має вийти на перший план, – наголосила Оксана Федорова.
Основна частина тренінгу була присвячена питанням налагодження комунікацій з представниками вразливих груп населення та практичним аспектам збереження власного ментального здоров'я. В умовах воєнного стану, коли багато мешканців регіону переживають стрес та тривогу, вміння працівників податкової служби бути емпатичними, розуміючими та психологічно стійкими є надзвичайно важливим. Учасники заходу отримали інструменти для самодопомоги, опанували техніки зниження стресу та відпрацювали моделі спілкування з платниками податків, які перебувають у складному емоційному стані. Особливий акцент було зроблено на важливості створення атмосфери довіри та підтримки, зокрема, для захисників та захисниць, ветеранів російсько-української війни.
Сергій Дружинін акцентував на важливості психологічного благополуччя співробітників, які надають послуги мешканцям нашого регіону. Отримані знання та навички мають сприяти підвищенню якості сервісного обслуговування, допоможуть зробити його людиноцентричним та орієнтованим на потреби платників податків, особливо в умовах воєнних викликів.