Начальник управління: Хозяінова Тетяна Валеріївна
Телефон: (061) 213-50-42
Е-пошта: zp.official@tax.gov.ua
Структура:
Відділ обліку платників, об’єктів оподаткування, ведення реєстрів
Відділ реєстрації за окремими видами податків, розгляду звернень державних органів
Відділ ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків
Відділ податкових сервісів
Сектор організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг
Основними завданнями Управління є:
1. Здійснення контролю за обліком платників податків та єдиного внеску, організація реєстрації платників ПДВ.
2. Здійснення контролю за повнотою, достовірністю та своєчасністю формування інформаційного фонду Державного реєстру обласного рівня.
3. Організація та координація роботи щодо реєстрації, перереєстрації та скасування РРО, КОРО, РК, скасування реєстрації журналів.
4. Організація роботи щодо обліку рахунків/електронних гаманців платників податків, відкритих/закритих у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг, емітентах електронних грошей.
Управління виконує такі функції:
1. Організація та контроль за обліком об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;
2. Організація міжвідомчої інформаційної взаємодії із суб’єктами інформаційних відносин щодо інформації про платників податків, об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням;
3. Надання в межах компетенції адміністративних послуг, координація та контроль за їх наданням;
4. Організація та контроль за роботою з питань приймання, реєстрації і комп’ютерної обробки податкової та іншої звітності платників;
5. Ведення реєстру страхувальників.
6. Формування та ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації.
7. Організація роботи та контроль за веденням Реєстру волонтерів антитерористичної операції.
8. Організація сервісного обслуговування платників та діяльності Центрів обслуговування платників.