Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження до ГУ ДПС у Запорізькій області запитів на отримання публічної інформації станом на 01.01.2021

, опубліковано 11 січня 2021 о 16:59

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) територіальними органами ГУ ДПС у Запорізькій області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

Так, за 2020 рік до ГУ ДПС у Запорізькій області надійшло 222 таких документів, в т.ч. 74 запитів отримано поштою, 148 – електронною поштою.

Проведений аналіз статусу запитувачів свідчить, що до ГУ ДПС у Запорізькій області надійшло 91 запит від фізичних осіб, 115 – від юридичних осіб, 16– від об’єднань громадян.

30 запитів надіслано від інших органів виконавчої влади як належному розпоряднику інформації.

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:

- відомостей про третіх осіб;
- стану надходження податків до бюджетів України;
- суми нарахованих податків;
- іншу податкову інформацію.

За наслідками розгляду запитів:

- на 175 запита дано роз’яснення, надано інформацію;

- по 40 запитах на інформацію було надано роз’яснення, що інформація, яка запитувалась, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;

- по 4 заявник відмовився від поданого запиту;

- 3 запита було перенаправлено належному розпоряднику інформації.

До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України „Про доступ до публічної інформації” можна визначити основні аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:

1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:

правовими підставами;
визначенням понять;
формами;
строком розгляду;
змістом;
вимогами оформлення;
оплатністю тощо.

2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України „Про доступ до публічної інформації” цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України „Про звернення громадян”.

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян”.

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації”.