Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження до ГУ ДПС у Запорізькій області запитів на отримання публічної інформації станом на 01.08.2021

, опубліковано 04 серпня 2021 о 13:06

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) Головним управлінням ДПС у Запорізькій області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

Станом на 01.08.2021 з початку року до ГУ ДПС у Запорізькій області надійшло 137 таких документів, в т.ч. 72 запитів отримано поштою, 50 – електронною поштою та 15 – через електронний кабінет.

Проведений аналіз статусу запитувачів свідчить, що до ГУ ДПС у Запорізькій області надійшло 79 запитів від фізичних осіб, 58 – від юридичних осіб.
12 запитів надіслано іншими органами виконавчої влади (як належному розпоряднику інформації).

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:

- відомостей про третіх осіб;
- стану надходження податків до бюджетів України;
- суми нарахованих податків;
- іншої податкової інформації.

За наслідками розгляду запитів:

- на 117 запитам надано інформацію;
- по 19 запитах на інформацію було надано роз’яснення, що інформація, яка запитувалась, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
- 1 запит перенаправлено до належного розпорядника.


До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують на окрему увагу.

1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:

правовими підставами;
визначенням понять;
формами;
строком розгляду;
змістом;
вимогами оформлення;
оплатністю тощо.

2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян».

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо), мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».

4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».