Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Довідка про роботу зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Запорізькій області за січень-вересень 2020 року

, опубліковано 01 жовтня 2020 о 12:55

І. Інформаційний аналіз письмових звернень громадян

З початку року до територіальних органів ГУ ДПС у Запорізькій області надійшло 504 письмових звернень громадян, з них 501 заява (99,4%), 3 скарги (0,6%), пропозицій не надходило.

За змістом основних питань, які порушено громадянами у січні-вересні 2020 року, отримані звернення за наступною тематикою:
у 157 випадках, що складає 31,1% від загальної кількості звернень, – з метою інформування органів влади про ухилення від сплати податків;

у 86 випадках, що складає 17% від загальної кількості звернень, заявники звертались з питань контрольно-перевірочної роботи;
у 76 випадках, що складає 15% від загальної кількості звернень, заявники звертались з питань загальнодержавних та місцевих податків і зборів, ЄСВ.

Всього протягом січня-вересня 2020 року розглянуто 490 звернень (97,2%) від загальної кількості звернень. Залишаються на виконанні (термін не настав) 14 звернень.

Відповіді на розглянуті звернення надано без порушення термінів.

За січень-вересень 2020 року надійшло 3 скарги, по яких інформація не підтвердилась.

У січні-вересні 2020 року до ГУ ДПС у Запорізькій області повторних та неодноразових звернень не надходило.

За січень-вересень 2020 року до ГУ ДПС у Запорізькій області надійшло 12 колективних звернень громадян, що складає 2,3% від загальної кількості. Кількість громадян, які колективно звернулись до ГУ ДПС у Запорізькій області, складає 114.

За соціальним станом авторів звернення надійшли у 13 випадках від пенсіонерів, 3 від підприємців, 9 від колишніх працівників, у 581 випадку соціальний стан авторів звернень не визначено.

За категорією авторів звернення надійшли: 1 від особи з інвалідністю внаслідок війни, 4 від інвалідів 2 групи, 1 від особи, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи, по 600 заявниках категорію не визначено.

ІІ. Інформаційний аналіз проведення особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів

Протягом січня-вересня 2020 року здійснено 54 особистих прийомів громадян, з них всі заяви (100%), пропозицій та скарг не надходило.

За змістом основних питань, які порушено громадянами протягом січня-вересня 2020 року на особистих прийомах, звернення за наступною тематикою:

у 51 випадках, що складає 94,4% від загальної кількості звернень, заявники звертались з питань загальнодержавних та місцевих податків і зборів, ЄСВ;

у 2 випадках, що складає 3,7% від загальної кількості звернень, – щодо проведення контрольно-перевірочної роботи.

Протягом січня-вересня 2020 року до ГУ ДПС у Запорізькій області скарги, повторні, неодноразові та колективні звернення громадян на особистому прийомі не надходили.

За соціальним станом заявників у січні-вересні 2020 року до ГУ ДПС у Запорізькій області на особистий прийом до керівництва звернулись: 52 робітника, 2 підприємця.