Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналітична довідка про роботу Головного управління ДПС у Запорізькій області протягом січня-грудня 2020 року

, опубліковано 12 січня 2021 о 08:14

І. Інформаційний аналіз письмових звернень громадян

З початку року до територіальних органів ГУ ДПС у Запорізькій області надійшло 668 письмових звернень громадян, з них 663 заяв (99,2%), 5 скарг (0,8%), пропозицій не надходило.

За змістом основних питань, які порушено громадянами у січні-грудні 2020 року, отримані звернення за наступною тематикою:

у 194 випадках, що складає 29% від загальної кількості звернень, – з метою інформування органів влади про ухилення від сплати податків;

у 114 випадках, що складає 17% від загальної кількості звернень, заявники звертались з питань контрольно-перевірочної роботи;

у 101 випадках, що складає 15,1% від загальної кількості звернень, заявники звертались з питань загальнодержавних та місцевих податків і зборів, ЄСВ.

Всього протягом січня-грудня 2020 року розглянуто 651 звернення (97,4%) від загальної кількості звернень. Залишаються на виконанні (термін не настав) 17 звернень.

Відповіді на розглянуті звернення надано без порушення термінів.

Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таких порушень територіальними органами ГУ ДПС у Запорізькій області периодично проводяться економічні навчання у структурних підрозділах з питання вивчення законодавства про розгляд звернень громадян.

За січень-грудень 2020 року надійшло 5 скарг. По всіх скаргах інформація не підтвердилась.

У січні-грудні 2020 року до ГУ ДПС у Запорізькій області повторних та неодноразових звернень не надходило.

За січень-грудень 2020 року до ГУ ДПС у Запорізькій області надійшло 14 колективних звернень громадян, що складає 2% від загальної кількості.

Кількість громадян, які колективно звернулись до ГУ ДПС у Запорізькій області, складає 124 осіб.


За соціальним станом авторів звернення надійшли у 18 випадках від пенсіонерів, 1 від робітника, 1 від військовослужбовця, 3 від підприємців, 1 від журналіста, 36 від колишніх працівників, у 718 випадках соціальний стан авторів звернень не визначено.

За категорією авторів звернення надійшли: 1 від особи з інвалідністю внаслідок війни, 5 від інвалідів 2 групи, 1 від інвалідів 3 групи, 1 від особи, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи, по 770 випадках категорію авторів звернень не визначено.

ІІ. Інформаційний аналіз проведення особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів

До початку дії карантину відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» (зі змінами) здійснено 54 особистих прийомів громадян, з них всі заяви (100%), пропозицій та скарг не надходило.

За змістом основних питань, які порушено громадянами на особистих прийомах, звернення за наступною тематикою:

у 51 випадках, що складає 94,4% від загальної кількості звернень, заявники звертались з питань загальнодержавних та місцевих податків і зборів, ЄСВ;

у 2 випадках, що складає 3,7% від загальної кількості звернень, – щодо проведення контрольно-перевірочної роботи.

У 2020 році до ГУ ДПС у Запорізькій області скарги, повторні, неодноразові та колективні звернення громадян на особистому прийомі не надходили.

За соціальним станом заявників у 2020 році до ГУ ДПС у Запорізькій області на особистий прийом до керівництва звернулись 52 робітника та 2 підприємця.

Звернень щодо проведення особистого прийому від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня,” інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України не надходило.

Звернень щодо проведення особистого прийому ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту, не надходило.


ІІІ. Інформаційний аналіз недоліків та порушень у зверненнях громадян та вжиті заходи

Не вирішення порушених у зверненнях громадян обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу податкової служби, посадової чи службової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня, не зареєстровано.

ІV. Додаткові заходи

Протягом 2020 року в ГУ ДПС Запорізької області з платниками податків та громадянами проведено 121 семінарів, «круглих столів», практикумів та вебінарів, проведено 157 «гарячих» ліній з питань оподаткування.

На субсайті матеріали щодо результатів роботи ГУ ДПС у Запорізькій області із зверненнями громадян оприлюднюються щоквартально, з питань податкового законодавства та ЄСВ розміщено 690 матеріалів.