Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Запорізькій області протягом січня - червня 2021 року

, опубліковано 02 липня 2021 о 14:36

І. Інформаційний аналіз письмових звернень громадян

З початку року до ГУ ДПС у Запорізькій області надійшло 409 письмових звернень громадян, з них всі заяви, скарг та пропозицій не надходило.

За змістом основних питань, які порушено громадянами у січні-червні 2021 року, отримані звернення за наступною тематикою:

у 81 випадку, що складає 19,8% від загальної кількості звернень, – з метою інформування органів влади про ухилення від сплати податків;

у 57 випадках, що складає 14% від загальної кількості звернень, заявники звертались з питань контрольно-перевірочної роботи;

у 67 випадках, що складає 16,3% від загальної кількості звернень, заявники звертались з питань загальнодержавних та місцевих податків і зборів, ЄСВ.

Всього протягом січня-червня 2021 року розглянуто 385 звернень (94%) від загальної кількості звернень. Залишаються на виконанні (термін не настав) 24 звернення.

Відповіді на розглянуті звернення надано без порушення термінів.

Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таких порушень територіальними органами ГУ ДПС у Запорізькій області періодично проводяться економічні навчання у структурних підрозділах з питання вивчення законодавства про розгляд звернень громадян.

За січень-червень 2021 року до ГУ ДПС у Запорізькій області надійшло 5 колективних звернення громадян, що складає 1,2% від загальної кількості.
Кількість громадян, які колективно звернулись до ГУ ДПС у Запорізькій області, складає 48 осіб.

За соціальним станом авторів звернення надійшли у 9 випадках від пенсіонерів, 3 від державних службовців, 1 від журналіста, 43 від колишніх працівників, у 396 випадках соціальний стан авторів звернень не визначено.