Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Платникам ПДВ: розгляд комісією центрального рівня скарги на рішення про відмову у реєстрації ПН/РК

, опубліковано 24 березня 2020 о 09:36

За результатами розгляду скарги комісія центрального рівня у строк, визначений п. 56.23 ст. 56 Податкового кодексу приймає одне з таких рішень:

- задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН;

- залишає скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН без змін.

Скарга на рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН розглядається протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Термін розгляду скарги не може бути продовженим (п. 56.23.3 ст. 56 ПКУ).

Якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків на рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН не надсилається платнику податків протягом 10-денного строку, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначеного строку (пп. 56.23.4 ст. 56 ПКУ).

Отже, скаргу на рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації ПН/РК комісія центрального рівня розглядає протягом 10 календарних днів із дня її отримання. Такий термін не може бути продовжено.

Якщо вмотивоване рішення за такою скаргою не надіслано платнику протягом 10-денного строку, то її вважають повністю задоволеною на користь платника із дня, наступного за останнім днем зазначеного строку.

Зазначена норма передбачена п. 12 «Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 № 1165.