За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).   
        Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.   
        Засобами Електронного кабінету також надано можливість заповнити, підписати КЕП (кваліфікований електронний підпис) та направити до ДПС:   
        - облікову картку фізичної особи – платника податків, яка є заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;   
        - заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;   
        - заяву про реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;   
        - заяву про включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;   
        - заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.   
        За допомогою Електронного кабінету можливо отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:   
        - довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;   
        - відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;   
        - копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).   
        У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0 800 501 007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.