Якщо при використанні програмного забезпечення (ПЗ) "ПРРО ДПС" суб'єкту господарювання надходить повідомлення, що програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) заблоковано у зв'язку з перевищенням строків роботи в режимі офлайн необхідно:
перевірити наявність інтернет-зв'язку та вжити заходів для переходу ПРРО в режим онлайн (спробувати змінити інтернет мережу та перевірити наявність додаткових програм, які можуть блокувати доступ додатку до фіскального сервера);
не відкривати в жодному випадку зміну в ПРРО ДПС Windows або Web-версії, оскільки користувачам заборонено здійснювати експлуатацію ПЗ "ПРРО ДПС" одночасно на кількох пристроях під час роботи у режимі офлайн;
перевстановити додаток ПРРО ДПС, попередньо очистивши кеш, якщо в приватній частині Електронного кабінету наявні всі фіскальні чеки проведені на ПРРО.