Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Хто подає документи для проведення реєстрації, внесення змін, отримання картки платника податків стосовно фізособи, яка визнана недієздатною?

, опубліковано 26 червня 2024 о 11:22

Відповідно до пункту 9 розділу ІIІ Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822  документи для проведення реєстрації, внесення змін, отримання картки платника податків або відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків стосовно:

фізичної особи, над якою встановлено опіку (піклування) або яка визнана недієздатною або обмежено дієздатною, подаються особою, яка призначена опікуном (піклувальником), за наявності свідоцтва про народження або документа, що посвідчує особу фізичної особи, над якою встановлено опіку (піклування) або яка визнана недієздатною або обмежено дієздатною, та документа, який посвідчує особу опікуна (піклувальника), та рішення про встановлення опіки (піклування);

малолітньої особи, яка залишилася без піклування батьків та стосовно якої не прийнято рішення про встановлення опіки (піклування), або фізичної особи, над якою не встановлено опіку чи піклування або не призначено опікуна чи піклувальника, подаються представником органу опіки (піклування) або спеціального закладу за наявності документа, що посвідчує особу представника, та документа, що підтверджує повноваження особи як представника, а також свідоцтва про народження або документа, що посвідчує особу фізичної особи, над якою не встановлено опіку чи піклування або не призначено опікуна (піклувальника).

Більше інформації: https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=41712