Податкова «у смартфоні» – це вже реальність сучасного бізнесу. Адже десятки електронних сервісів надають можливість більшості запорізьких платників отримувати послуги, не відвідуючи податкову інспекцію. Тим більше, кожен може обрати для себе найбільш зручне диджитал-рішення.
Однак, бувають ситуації, коли прийти до Центру обслуговування платників все ж таки необхідно. На цей випадок податкова служба має рішення, яке допоможе заощадити час.
Протягом певного часу в Головному управлінні ДПС у Запорізькій області працює Електронна черга для запису до Центрів обслуговування платників за допомогою Контакт-центру ДПС.
Як це працює?
1. У платника податків (фізичної або юридичної особи) виникла потреба відвідати податкову.
2. Він має зателефонувати до Контакт-центру ДПС за номером 0800501007, обравши напрямок 6.
3. Для реєстрації в черзі необхідно назвати оператору:
назву необхідної послуги;
адресу ЦОП, до якого планується візит;
бажаний час відвідування.
4. Інформація про реєстрацію відвідувача в електронній черзі автоматично надходить до відповідного територіального органу ДПС у режимі реального часу.
5. У зазначений час інспектор чекатиме платника за зазначеною адресою.
Єдине, що може внести корективи у цей процес – повітряна тривога. Але в цьому випадку необхідно або зачекати, або перенести запис на інший час.
Плануйте свій візит до запорізької податкової служби за допомогою операторів Контакт-центру ДПС!
Інфографіка