Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інтерактивність та доступність: комунікація з комплаєнс-менеджером

, опубліковано 16 грудня 2024 о 16:02

Для забезпечення порядку взаємодії комплаєнс-менеджера з платниками, включеними до Переліку, ДПС видано наказ від 31 жовтня 2024 року № 788 «Про організацію діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства».

Цим документом затверджено порядок організації діяльності комплаєнс-менеджера, особливості його взаємодії з платником та відповідальність.

Кожний платник податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства матиме комунікацію зі своїм комплаєнс-менеджером. Вся контактна інформація про комплаєнс-менеджера надходитиме до приватної частини електронного кабінету. Це забезпечить постійний доступ до актуальної інформації та комунікаційних каналів.

Платник податків може сам обрати зручний для себе формат взаємодії та частоту комунікації, що дозволяє адаптувати співпрацю до особливостей конкретного бізнесу. Така гнучка система забезпечує повну прозорість і ефективність у вирішенні податкових питань.

Більше інформації: https://tpd.tax.gov.ua/compliance