На початку лютого за дорученням голови ДПС України Руслана Кравченка у Запорізькій області було створено Консультаційний центр при регіональній податковій службі. Щоденно до нього звертаються представники місцевого бізнесу, аби з’ясувати питання, пов’язані з реєстрацією податкових накладних, та уникнути помилок, які можуть призвести до проблемних ситуацій.
Як повідомила в.о. начальника Головного управління ДПС у Запорізькій області Оксани Федорова, за цей час до Консультаційного центру звернулося більше 150 представників підприємств різних галузей. Лідерами звернень стали товаровиробники, виробники електророзподільної апаратури та будівельні організації.
Ключові питання, які виникали під час більшості зустрічей – критерії ризиковості платників податків, алгоритм виходу з переліку ризикових, причини блокування податкових накладних, заповнення та подання таблиці даних платника податку, а також необхідність подання пояснень разом із таблицею даних.
Усім відвідувачам надавалися детальні консультації щодо того, як не набути статусу «ризикового», а у випадку, якщо це сталося, як його позбутися. Також підприємці отримали покрокові інструкції та оптимальний алгоритм дій для вирішення проблемної ситуації, яка стосується саме їх компанії.
Загалом, за цей час фахівці податкової служби області надали більше 100 консультацій щодо заповнення та подання таблиці даних платника податку. Результатом наданих консультацій стало прийняття рішення про врахування таблиці даних стосовно 51 суб'єкта господарювання, 18 з яких було прийнято в автоматичному режимі.
Щодо реєстрації податкових накладних фахівці Консультаційного центру допомогли запорізьким виробникам розібратися з проблемами, що виникають під час реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі, та запропонували чіткий алгоритм подальших дій. Як результат – вісім запорізьких компаній зареєстрували 34 податкові накладні на суму 1мільйон 151 тисяча гривень.
Також місцеві товаровиробники отримали рекомендації щодо правильності оформлення операцій з постачання товарів, щоб уникнути проблем з контрагентами.
Були звернення й щодо експортних поставок. Зокрема, керівництву одного з підприємств, що займається експортом сільськогосподарської продукції, були надані роз'яснення щодо особливостей здійснення операцій в умовах запровадження режиму експортного забезпечення.
За словами Оксани Федорової, основна мета роботи Консультаційного центру полягає в тому, щоб надати бізнесу ґрунтовну підтримку та допомогти вирішити проблемні питання. Фахівці Центру готові надати консультації як особисто, так і телефоном.
Керівництво податкової служби регіону закликає представників бізнесу активно користуватися можливостями, які надає Консультаційний центр, та звертатися за допомогою у разі виникнення будь-яких запитань, пов'язаних з реєстрацією накладних.
Нагадаємо, що Консультаційний центр працює на базі Головного управління ДПС у Запорізькій області. Записатися на зустрічі можна за телефонами або надіславши звернення на електронну пошту. Деталі – за посиланням: https://zp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/868326.html.