Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як діяти, якщо при зчитуванні КЕП виникає помилка «Виникла помилка при розборі чи формуванні даних (пошкоджені дані чи невірний формат)»?

, опубліковано 17 вересня 2025 о 12:35

Виникнення помилки «Виникла помилка при розборі чи формуванні даних (пошкоджені дані чи невірний формат)» має декілька причин: 

1. невірно вказано пароль до носія ключової інформації; 

2. невірно обрано носій ключової інформації; 

3. перевищено число спроб введення невірного паролю.

Для усунення даної помилки необхідно: 

перевірити правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);      перевірити чи вірно обрано носій ключової інформації, наприклад файловий (USB-flash, CD(DVD)-R(RW) тощо), захищений (Алмаз-1К, Кристал-1, Гряда-301, ID-картка тощо), SIM-карта;

спробувати зчитати особистий ключ електронного підпису в іншому програмному забезпеченні або на вебсайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (КНЕДП ДПС) у розділі «Підпис даних».

У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему пропонуємо звернутись до будь-якого представництва КНЕДП ДПС із заявою на скасування чинного кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати нові відповідні йому кваліфіковані сертифікати.

Більше інформації: https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=43412