Державна податкова служба України запровадила додаткові номери телефону Контакт-центру у мережах Vodafone, Київстар та lifecell. Тепер отримати консультаційні послуги можна ще швидше та зручніше:
0 500 501 007 – для абонентів Vodafone;
0 770 501 007 – для абонентів Київстар;
0 730 501 007 – для абонентів lifecell.
Телефонувати можна без додаткових витрат, використовуючи внутрішньомережеві пакети своїх операторів. Особливо це зручно у віддалених громадах, де фіксовані телефони майже не використовуються.
Звертаємо увагу, як і раніше працює номер 0 800 501 007 – безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів, за тарифами операторів мобільного зв’язку.
Застосування нових телефонних ліній дозволяє рівномірно розподіляти потоки дзвінків, що зменшує кількість «зайнято» та забезпечує стабільну роботу черги.
Обирайте оптимальний спосіб. Наші фахівці готові допомогти.
Нагадуємо, у Контакт-центрі ви можете:
- отримати роз’яснення щодо застосування податкового законодавства;
- дізнатися, як користуватися електронними сервісами ДПС;
- записатися до Електронної черги для відвідування ЦОП;
- подати звернення або пропозиції.
ДПС продовжує розвивати сучасні канали комунікації, щоб зробити спілкування з податковою доступним, оперативним і комфортним для кожного.
Цінуємо вашу довіру. Після звернення ви можете залишити фідбек щодо якості отриманої допомоги – це допомагає нам ставати кращими.