Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Легальне ведення бізнесу та застосування РРО: Зустріч з керівниками запорізьких ринків

, опубліковано 23 січня 2024 о 16:03

Легалізація усіх бізнес-процесів малого та середнього підприємництва регіону стала предметом обговорення під час зустрічі керівництва Головного управління ДПС у Запорізькій області з представниками топ-менеджменту ринків міста Запоріжжя. 

Керівник податкової служби області Іван Саранцев на початку обговорення наголосив на необхідності дотримання норм чинного законодавства усіма суб’єктами господарювання. Усвідомлення того, що за 40 кілометрів від Запоріжжя точаться запеклі бої з ворогом, нікому не дає морального права ухилятися від сплати податків. Іван Саранцев закликав керівників ринків долучитися до роз’яснювальної кампанії податкової служби та сприяти поширенню важливої інформації серед орендарів торгівельних місць. Також керівник податкової служби регіону запевнив присутніх у готовності до співпраці та відкритого діалогу з нагальних питань, які турбують бізнес.

Заступник начальника Головного управління ДПС у Запорізькій області Алла Децик акцентувала увагу на принципових моментах, які потрібно враховувати керівникам ринків під час провадження своєї діяльності. Зокрема й тих, які пов’язані   зі здійсненням розрахункових операцій. Так, відповідно до Закону України №1017-ІХ  «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо лібералізації застосування реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку та скасування механізму компенсації покупцям (споживачам) за скаргами щодо порушення встановленого порядку проведення розрахункових операцій частини суми застосованих штрафних санкцій», фізичні особи-підприємці ІІ-ІV груп незалежно від виду діяльності та обсягу доходу, а також ФОП на загальній системі оподаткування обов’язково мають застосувати РРО при здійсненні розрахункових операцій.

Також під час зустрічі керівники та фахівці управлінь податкового аудиту, оподаткування фізичних осіб та відділу інформаційної взаємодії більш детально зупинилися на  законодавчих вимогах до ведення бізнесу. Йшлося про важливі аспекти, пов’язані із легальним веденням бізнесу та найманою працею. Зокрема, мовилось про необхідність оформлення суб’єкта господарювання відповідно до чинного законодавства та обов’язок працювати за обраною системою оподаткування, сплачувати податки, дотримуватись вимог щодо найманих працівників. 

В цілому, питань було розглянуто чимало, а ті, які не встигли обговорити, домовились з’ясовувати в оперативному порядку, наприклад, під час спільних заходів, а також за допомогою соціальних мереж та гарячих ліній. 

Фотоматеріали по темі