Головне управління ДПС
у Запорізькій області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Центр обслуговування платників Вознесенівської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Запорізькій області

, опубліковано 12 квітня 2022 о 11:45

Приймає відвідувачів з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 15:00.

На даний час у ЦОП здійснюється сервісне обслуговування платників податків, зокрема, надаються адміністративні послуги та виконуються інші функції сервісного обслуговування.

Для зручності та економії часу пропонуємо звертатися до працівників ЦОП за телефонами.

Отримання адміністративних послуг та з питань застосування РРО: (061) 227 06 62.

Подання звітності та питання єдиного податку: (061) 227 06 76.

Крім того, продовжують працювати гарячі лінії: https://tax.gov.ua/others/kontakti/garyachi-linii-teritorial, а також спілкуймося у месенджері на нашій сторінці: https://www.facebook.com/tax.zaporizhzhya.



Адреса: 69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 14, тел.(061)227-06-83

Електронна адреса (інспекції): 


Територія обслуговування: Вознесенівський, Дніпровський, Заводський, Хоритцький райони м.Запоріжжя

Режим доступу до приміщення ЦОП Вознесенівської  державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Запорізькій області, в якому здійснюється прийом осіб, які звертаються за отриманням адміністративних послуг, наявність сполучення громадського транспорту, під’їзних шляхів та місць паркування

Схеми проїзду:

Вознесенівський район

Громадський транспорт: №63, 67, 99 (зупинка вул. Тюленіна)

Місця паркування та під’їзні шляхи знаходяться по вулиці Перемоги.

З Дніпровського району

 Громадський транспорт: №67 (зупинка вул. Тюленіна)

З Заводського району

Громадський транспорт: №54, 73 (зупинка вул. Тюленіна)

З Хортицького району

Громадський транспорт: №38, 39, 55, 58, 87, 96 (зупинка вул. Тюленіна)

Місця паркування та під'їзні шляхи знаходяться по вулиці Перемоги.

Контакти: телефон модератора - (061)227-06-53;

Інформація щодо відповідальних осіб при наданні консультацій платникам 

 В Центрі обслуговування платників громадяни та платники податків можуть отримати наступні послуги, а саме:

- надання адміністративних послуг;

- прийом звітності та вхідної кореспонденції;

- обслуговування платників (надання консультацій).

Графік роботи (на період карантину):

Понеділок - четвер: з 08.00 до 17.00
П’ятниця: з 08.00 до 15.45
Обідня перерва: з 12.00 до 12.45

Субота, неділя – вихідні

Відділ реєстрації користувачів електронних ключів розташований за адресою:

м. Запоріжжя, вул. Паркова, 4а

Електронна пошта для попереднього запису: ra_08@ukr.net

Перелік послуг, що надаються у місці надання адміністративної послуги

Інші послуги та сервіси

 

1. Приймання кореспонденції щодо отримання адміністративних послуг.

2. Приймання податкової та іншої звітностей.

3. Облік платників:

3.1. взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;

3.2. надання витягів з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового;

3.3. видача довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків.

4. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т. ч. заява для застосування пільги)).

5. Погодження довідок-розрахунків та підписання довідок про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску.

6. Надання платникам безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання податкової, фінансової та іншої звітностей платників в електронному вигляді.

7. Надання консультацій з питань:

7.1. електронних сервісів;

7.2. податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС.

8. Надання електронних довірчих послуг.

9. Приймання звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації в межах Законів України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами) та від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (зі змінами).