Головне управління ДПС
у Запорізькій області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Центр обслуговування платників Приморської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Запорізькій області

, опубліковано 11 квітня 2022 о 12:45

Центр обслуговування платників тимчасово не працює.

Однак, в умовах дії правового режиму воєнного стану сервісне обслуговування, зокрема, надання адміністративних послуг виконання інших функцій сервісного обслуговування здійснюється органами ДПС незалежно від місця обліку платника податків.

Також платники податків можуть скористатися електронними сервісами ДПС та Електронним кабінетом, які працюють з певними обмеженнями, що зумовлено необхідністю захисту прав платників.
 
Платники податків можуть отримати інформаційно-довідкові послуги та консультації у Контакт-центрі ДПС за тел.: 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів). Громадяни, які перебувають за межами України мають можливість зателефонувати до Контакт-центру зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.
 
У Головному управлінні ДПС у Запорізькій області працюють "гарячі лінії" для надання консультацій (https://tax.gov.ua/others/kontakti/garyachi-linii-teritorial).


Адреса: 72102, м. Приморськ, вул. Соборна, 63

Електронна адреса (інспекції):

 

Режим доступу до приміщення ЦОП Приморської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Запорізькій області, в якому здійснюється прийом осіб, які звертаються за отриманням адміністративних послуг, наявність сполучення громадського транспорту, під’їзних шляхів та місць паркування

Схема проїзду:

від автовокзалу м.Запоріжжя - автобуси за напрямком м.Приморськ;

від автостанції м. Приморськ – маршрутне таксі №2 до зупинки «Укртелеком».

Місця паркування та під'їзні шляхи знаходяться на вулиці Соборній та перед входом до приміщення.

Контакти:

- телефон модератора - (06137) 7-35-14;

Інформація щодо відповідальних осіб при наданні консультацій платникам 

В Центрі обслуговування платників громадяни та платники податків можуть отримати наступні послуги, а саме:

- надання адміністративних послуг;

- прийом звітності та вхідної кореспонденції;

- обслуговування платників (надання консультацій).

Графік роботи (на період карантину):

Понеділок - четвер: з 08.00 до 17.00
П’ятниця: з 08.00 до 15.45
Обідня перерва: з 12.00 до 12.45

Субота, неділя – вихідні

Відділ реєстрації користувачів електронних ключів розташований за адресою:

м. Запоріжжя, вул. Паркова, 4а

Електронна пошта для попереднього запису: ra_08@ukr.net

м. Бердянськ, просп. Праці, 20, каб. 219

телефон.: (06153) 3-84-06 

Пункт працює за попереднім записом. Телефон для запису та консультацій: (06153)3-84-06.

Електронна пошта для консультацій ra_0802@ukr.net

Перелік послуг, що надаються у місці надання адміністративної послуги

Інші послуги та сервіси

1. Приймання кореспонденції щодо отримання адміністративних послуг.

2. Приймання податкової та іншої звітностей.

3. Облік платників:

3.1. взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;

3.2. надання витягів з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового;

3.3. видача довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків.

4. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т. ч. заява для застосування пільги)).

5. Погодження довідок-розрахунків та підписання довідок про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску.

6. Надання платникам безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання податкової, фінансової та іншої звітностей платників в електронному вигляді.

7. Надання консультацій з питань:

7.1. електронних сервісів;

7.2. податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС.

8. Надання електронних довірчих послуг.

9. Приймання звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації в межах Законів України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами) та від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (зі змінами).