Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Запорізькій області протягом січня - вересня 2021 року

, опубліковано 28 жовтня 2021 о 16:22

І. Інформаційний аналіз письмових звернень громадян

З початку року до ГУ ДПС у Запорізькій області надійшло 672 письмових звернень громадян, з них 671 заява та 1 скарга, пропозицій не надходило.

За змістом основних питань, які порушено громадянами у січні-вересні 2021 року, отримані звернення за наступною тематикою:

у 122 випадку, що складає 18,1% від загальної кількості звернень, – з метою інформування органів влади про ухилення від сплати податків;

у 103 випадках, що складає 15,3% від загальної кількості звернень, заявники звертались з питань контрольно-перевірочної роботи;

у 124 випадках, що складає 18,4% від загальної кількості звернень, заявники звертались з питань загальнодержавних та місцевих податків і зборів, ЄСВ.

Всього протягом січня-вересня 2021 року розглянуто 652 звернень (97%) від загальної кількості звернень. Залишаються на виконанні (термін не настав) 20 звернень.

Відповіді на розглянуті звернення надано без порушення термінів.

Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таких порушень територіальними органами ГУ ДПС у Запорізькій області періодично проводяться економічні навчання у структурних підрозділах з питання вивчення законодавства про розгляд звернень громадян.

За січень-вересень 2021 року до ГУ ДПС у Запорізькій області надійшло 11 колективних звернення громадян, що складає 1,6% від загальної кількості.

Кількість громадян, які колективно звернулись до ГУ ДПС у Запорізькій області, складає 157 осіб.


За соціальним станом авторів звернення надійшли у 11 випадках від пенсіонерів, 3 від робітників, 3 від державних службовців, 1 від журналіста, 54 від колишніх працівників, у 746 випадках соціальний стан авторів звернень не визначено.