З моменту запровадження воєнного стану податкова служба регіону працювала в оперативному режимі. Тож, аби не втратити зв'язок з платниками в Головному управлінні ДПС у Запорізькій області було запроваджено роботу гарячих ліній за усіма профільними напрямами.
Фахівці служби консультували мешканців двох областей – Запорізької та Херсонської. За цей час було надано 22 791 консультацію. Переважна більшість звернень стосувалася подання звітності, користування електронними сервісами, сплати місцевих податків та актуальних змін законодавства.
Нагадуємо, що на даний час у Запоріжжі відновлено роботу чотирьох Державних податкових інспекцій, які приймають відвідувачів з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 13:00. На даний час у ЦОП здійснюється сервісне обслуговування платників податків, зокрема, надаються адміністративні послуги та виконуються інші функції сервісного обслуговування. Більш детальна інформація про роботу центрів обслуговування платників у нашій публікації: https://www.facebook.com/tax.zaporizhzhya/posts/343840111122026
Також у Головному управлінні ДПС у Запорізькій області продовжують працювати "гарячі лінії" для надання консультацій. Актуальні номери телефонів за покликанням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/garyachi-linii-teritorial.
Залишаймося на зв’язку!