Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Який документ підтверджує внесення даних за пошкоджене майно до Держреєстру майна для проведення перерахунку податку на нерухоме майно?

, опубліковано 30 жовтня 2025 о 13:25

Відповідно до положень пункту 2 підпункту 69.22 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідні положення" ПКУ тимчасово, на період дії воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні", по 31 грудня року, в якому припинено або скасовано воєнний стан, підставою для обчислення податкових зобов'язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, у тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних та/або юридичних осіб, що були пошкоджені або знищені, є відомості, визначені статтею 266 ПКУ, дані Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації проти України, та дані Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, визначеного у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку.

Порядок ведення Реєстру пошкодженого та знищеного майна затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13 червня 2023 року № 624.

Держатель Реєстру майна (Міністерство розвитку громад та територій України) щокварталу у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подає центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, відомості, необхідні для розрахунку та справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, станом на перше число відповідного кварталу.

Адміністратором Реєстру майна є державне підприємство "ДІЯ", що належить до сфери управління Міністерства цифрової трансформації України (пункт 8 Порядку № 624).

Підтвердженням внесення, зокрема, даних за пошкоджене та знищене майно всіх форм власності – об'єкти рухомого та нерухомого майна є Витяг з Реєстру майна.

Витяг з Реєстру майна можна отримати через Портал "Дія", самостійно через мобільний застосунок "Дія" або на порталі diia.gov.ua. Також є можливість звернутися за отриманням Витягу з Реєстру майна до державного реєстратора, адміністратора Центру надання адміністративних послуг або до нотаріуса.

Більше інформації: https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=43559