Головне управління ДПС
у Запорізькій області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Організаційно-розпорядче управління ГУ ДПС у Запорізькій області

, опубліковано 07 квітня 2021 о 14:43

Начальник організаційно-розпорядчого управління: Тилик Лариса Леонідівна 

Телефон: (061) 787-93-50

Е-пошта: zp.official@tax.gov.ua

Структура:

Відділ організації та планування роботи

Відділ контролю

Відділ організації документування і роботи з документами

Сектор розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації

Олександрівський сектор організації роботи

Вознесенівський сектор організації роботи

Бердянський сектор організації роботи

Пологівський сектор організації роботи

Оріхівський сектор організації роботи

Токмацький сектор організації роботи

Василівський сектор організації роботи

Мелітопольський сектор організації роботи

Якимівський сектор організації роботи

Енергодарський сектор організації роботи

Вільнянський сектор організації роботи

Запорізький сектор організації роботи 

Основними завданнями Управління є:

1. Координація роботи, організація та забезпечення виконання завдань спрямованих на забезпечення виконання ГУ завдань, визначених законами України, указами та дорученнями Президента України, актами КМУ, дорученнями Прем’єр-міністра України, нормативно-правовими актами, розпорядчими документами ДПС та ГУ;

2. Функціональне та структурне забезпечення ГУ;

3. Поточне планування діяльності ГУ;

4. Організація та здійснення системного автоматизованого контролю за виконанням структурними підрозділами ГУ контрольних завдань;

5. Здійснення перевірок з окремих питань (крім перевірки питань щодо вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення чи невиконання вимог антикорупційного законодавства) за дорученням керівника ГУ;

6. Здійснення загального діловодства.

7. Ведення діловодства за зверненнями громадян та запитами на отримання публічної інформації.

Управління виконує такі функції:

1. Забезпечення розробки організанізаційної структури та оптимізація чисельності ГУ;

2. Підготовка розподілу обов’язків між керівництвом ГУ;

3. Розробка на основі примірних регламентів та затвердження в установленому порядку Регламенту ГУ, його моніторинг та контроль за дотриманням;

4. Забезпечення поточного планування діяльності ГУ, розробка та формування на підставі пропозицій структурних підрозділів ГУ проектів поточних планів роботи на рік та відповідне півріччя, звітів про виконання планів, їх затвердження у встановленому порядку та доведення до виконавців;

5. Розгляд та погодження положень про самостійні структурні підрозділи ГУ на відповідність їх Регламенту ГУ та наказу щодо функціональних повноважень структурних підрозділів ГУ;

6. Організаційне забезпечення проведення апаратних нарад ГУ, нарад за участі начальника ГУ, інших нарад (за дорученням керівництва ГУ);

7. Організація проведення засідань Колегії ГУ;

8. Здійснення системного автоматизованого контролю за виконанням структурними підрозділами ГУ завдань, визначених актами органів державної влади та дорученнями вищих посадових осіб, наданням відповідей на запити, звернення, а також кореспонденцію Верховної Ради України, Адміністрації Президента України, Кабміну, виконанням управлінських рішень, прийнятих за результатами розгляду іншої вхідної кореспонденції, визначених розпорядчими документами ДПС та дорученнями Голови, рішеннями (протоколами) Колегії ДПС, протокольними дорученнями керівництва ДПС, дорученнями керівництва ДФС до інших документів, власними рішеннями (розпорядчими документами ГУ, дорученнями керівництва ГУ, рішеннями Колегії ГУ, протоколами апаратних нарад ГУ та нарад під головуванням керівництва ГУ) (далі – контрольні завдання);

9. Здійснення системної оцінки рівня виконавської дисципліни у структурних підрозділах ГУ, з виконання контрольних завдань;

10. Приймання, реєстрація, обробка, постановка на автоматизований контроль завдань у системі електронного документообігу вхідної кореспонденції (крім звернень громадян, запитів на отримання публічної інформації) та приймання, реєстрація, обробка вихідної кореспонденції;

11. Здійснення в АІС «Управління документами» реєстрації, обліку, розсилки наказів і розпоряджень ГУ, протоколів апаратних нарад ГУ, нарад під головуванням керівництва ГУ;

12. Укомплектування, зберігання, облік та використання архівних документів;

13. Організація діловодства та контроль за розглядом звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації;

14. Організація особистого прийому громадян посадовими особами ГУ;

15. Організація та координація роботи структурних підрозділів ГУ щодо надання у встановленому законодавством порядку публічної інформації.