Головне управління ДПС
у Запорізькій області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Управління податкового аудиту ГУ ДПС у Запорізькій області

опубліковано 07 квітня 2021 о 14:52

Начальник управління: Шепель Дмитро Володимирович

Телефон:  (061)787-93-57

Е-пошта: zp.official@tax.gov.ua
     
Структура:

Відділ планових перевірок

Відділ перевірок платників основних галузей економіки, перевірок у сфері матеріального виробництва

Відділ перевірок у сфері торгівлі, послуг

Відділ перевірок інших галузей економіки

Відділ позапланових перевірок ризикових платників

Відділ перевірок з питань відшкодування ПДВ

Відділ аналізу податкової інформації

Сектор позапланових перевірок з інших податків

Відділ фактичних перевірок

Сектор трансфертного ціноутворення

Відділ перевірок фінансових операцій

Відділ якості перевірок

Відділ координації, звітності та аналізу

Інформаційно-аналітичний відділ

Відділ планових перевірок оподаткування фізичних осіб

Відділ позапланових перевірок оподаткування фізичних осіб

Відділ перевірок податкових агентів

Пологівський відділ перевірок платників юридичних осіб

Бердянський відділ перевірок платників - юридичних осіб

Енергодарський сектор перевірок платників - юридичних осіб

Мелітопольський відділ перевірок платників - юридичних осіб

Токмацький сектор перевірок платників - юридичних осіб

Бердянський відділ перевірок платників - фізичних осіб

Мелітопольський відділ перевірок платників - фізичних осіб

 

Основними завданнями Управління є:

1. Здійснення контролю за дотриманням податкового законодавства, законодавства щодо трансфертного ціноутворення та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС.

2. Проведення аналізу та здійснення управління ризиками з метою визначення форм і обсягів податкового контролю.

3. Складання та супроводження плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків.

4. Організація проведення перевірок, у тому числі щодо дотримання встановлених законом строків здійснення розрахунків в іноземній валюті, готівкових розрахунків за товари (послуги), проведення розрахункових операцій та наявності ліцензій, на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, фактичних перевірок платників податків з питань використання праці найманих працівників без належного оформлення трудових відносин та виплати роботодавцями доходів у вигляді заробітної плати без сплати податків до бюджету, а також здійснення фізичною особою підприємницької діяльності без державної реєстрації, правомірності відшкодування ПДВ.

5. Проведення планових та позапланових документальних перевірок платників податків – фізичних осіб; фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання (по податках, зборах, платежах і внесках, контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати яких покладено на податкові органи); юридичних осіб з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб, військового збору, єдиного внеску, збору на обов’язкове державне пенсійне страхування при поданні ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів на клеймування державним пробірним клеймом до казенних підприємств пробірного контролю, та державного мита.

Управління виконує такі функції:

1. Аналітично-інформаційне забезпечення контрольно-перевірочної роботи.

2. Організація роботи з ризиками несплати податків для формування плану-графіка проведення планових документальних перевірок суб’єктів господарювання.

3. Складання та супроводження плану-графіка проведення планових документальних перевірок суб’єктів господарювання.

4. Організація проведення документальних перевірок юридичних осіб.

5. Проведення документальних перевірок самозайнятих осіб, фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання (по податках, зборах і платежах, контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати яких покладено на фіскальні органи), юридичних осіб з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб, військового збору, єдиного внеску, збору на обов'язкове державне пенсійне страхування при поданні ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів на клеймування державним пробірним клеймом до казенних підприємств пробірного контролю та державного мита.

6. Контроль за застосуванням штрафних (фінансових) санкцій за результатами проведення перевірок платників податків.

7. Податковий контроль за трансфертним ціноутворенням.

8. Організація проведення фактичних перевірок платників податків.

9. Здійснення контролю за валютними операціями, своєчасністю проведення розрахунків та оподаткуванням у сфері ЗЕД, за дотриманням законодавства України.

10. Контроль за правомірністю бюджетного відшкодування ПДВ.

11. Здійснення контролю за отриманням та цільовим використанням гуманітарної допомоги.

12. Координація роботи, організація та забезпечення виконання завдань, визначених законами України, указами і дорученнями Президента України, актами Кабміну, дорученнями Прем’єр-міністра України, нормативно-правовими актами та розпорядчими документами ДПС.