Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Пологівському ЦОПі громадяни отримали більше 3 тисяч адмінпослуг

, опубліковано 29 квітня 2021 о 12:04

У Центрі обслуговування платників Пологівської ДПІ Головного управління ДПС у Запорізькій області платники податків можуть отримати адміністративні послуги, подати звіти та документи вхідної кореспонденції, отримати консультації, навчитися роботі в Електронному кабінеті або використовувати електронні сервіси Державної податкової служби, відвідавши майстер-класи та практикуми.
Як повідомив начальник Пологівської ДПІ Головного управління ДПС у Запорізькій області Володимир Михайлов, з початку року в Центрі обслуговування платників надано 3279 адміністративних послуг.

Традиційно, найчастіше до ЦОП звертаються за отриманням відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків. За І квартал 2021 року таку послугу отримав 2451 громадянин. Лише у березні було 1239 звернень за отриманням відомостей.

Не менш популярною залишається послуга за видачею картки платника податків, за якою впродовж 2021 року звернулися 537 громадян. Протягом січня-березня було зареєстровано 97 книг обліку розрахункових операцій, а також 20 реєстраторів розрахункових операцій.

У зв’язку із проведенням карантинних заходів пропонуємо максимально використовувати можливості дистанційного зв’язку та скоротити відвідування підрозділів служби, користуючись електронними сервіси ДПС та Електронним кабінетом, – зазначив начальник Пологівської ДПІ Головного управління ДПС у Запорізькій області Володимир Михайлов.

На теперішній час в Електронному кабінеті є можливість отримувати податкові адмінпослуги вдома за власним комп’ютером. Фізичні особи, які мають кваліфікований електронний підпис, можуть подавати в електронному вигляді заяви для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків - Облікову картку за ф. № 1ДР та Заяву за ф. № 5ДР, а також отримати загальну інформацію, задекларувати доходи, подивитись нарахування майнових податків та стан розрахунків з бюджетом. При цьому громадянин самостійно обирає Центр обслуговування платників, де бажає отримати документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі.

Також на порталі державних послуг «Дія» можна отримати послуги податкової, як підприємцям так і громадянам, не відвідуючи закладу.

Крім того, платники податків мають можливість встановити на мобільний пристрій додаток «ЗІР ДПС» та оперативно отримувати від Контакт-центру ДПС відповіді на запитання, що належать до компетенції податкової служби. А на офіційних сторінках ДПС України у Facebook та YouTube-каналі можна знайти все про електронні сервіси, новини, переглянути анонси, отримати роз’яснення або іншу корисну інформацію.

Разом з тим, реалізована можливість дістанційного спілкування з податковою службою за допомогою чат-боту «InfoTAX», до якого можна залучитися в Тelegram за посиланням https://t.me/infoTAXbot. Також за допомогою боту можна отримати близько 20 податкових сервісів.